Dag 8 - Vicksburg naar Memphis

6 juni 2016 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na een wat rumoerige nacht vanmorgen alweer vroeg uit veren. We zijn dan ook zonder uit te checken vertrokken en hebben een ontbijtje gedaan bij de Cracker Barrel. Daarna op pad, en alweer vroeg in Memphis, waar ons een heerlijk schoon hotel te wachten stond, wat een verademing na gisteren. Vanmiddag eerst naar het hotel gegaan waar Martin Luther King vermoord is, en natuurlijk gelijk het museum bezocht, wat gevestigd is, in dat hotel. Was zeker de moeite waard. Daarna naar het standbeeld van Nathan Forrest gegaan, de oprichter van de KKK. De Confederate vlag wapperd hier niet meer, en er staat ook een boord, dat er niet gesloopt, beklad enz. enz. mag worden. Toen even een rust momentje in het hotel gehad en toen weer in de auto gestapt en naar Beale St. gereden. Ook hier weer allemaal cafe'tjes met live muziek, ook weer gaaf. We besloten om een hapje te eten bij het enige echte BB King cafe. Nou echt geen spijt van, er trad hier een leuke band op die erg goed speelde, en ondertussen lekker genieten van onze Southern Ribs, hmmmm, daarna weer terug naar hotel, en zo lagen we vandaag 2 uurtjes later op bed, na te genieten van hele leuke geslaagde dag. Morgen naar Nashville ....​

1. Sandra:
    7 juni 2016
    Hoi HP & Sis, ik ben blij dat jullie zo genieten en zo veel bezichten. Ik word al moe als ik het lees, zoveel culturele indrukken, doe mij maar het strand een een goed boek Maar even serieus.... Fijn dat dit hotel weer aangenaam is, een goede frisse nachtrust is ook belangrijk. Hier alles zijn gangetje, mooi weer, regen, onweer, en weer mooi weer. En natuurlijk naar het werk, zoals nu dus! Geniet van jullie dagen en tot morgen in het reisverslag! Groetjes van ons xxx PF en Bollie
  2. Pa ma:
    Hoy vakantie gangers,
    Gelukkig een fijn hotel en een fijne dag met geschiedenis.