Dag 14 - St Augustine naar Orlando

12 juni 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Gisteren geen verslag kunnen schrijven ivm problemen internet verbinding. Dus zo zijn we vandaag weer aangekomen in Orlando waar we precies 14 dagen geleden vertrokken, time fly's when y'r having fun. Waren vanmorgen alweer bijtijds op pad, en zijn voordat we retour zouden rijden naar Orlando, toch nog ff een kijkje wezen nemen bij het Kennedy Space Centre, hier hadden we in 2007 nog niet alles gezien, en er was nu weer bijgebouwd en vernieuwd, dat we besloten hebben om weer een kijkje te gaan nemen. Was toch weer leuk, en zeker de Imax film (3D) over de aarde, gezien vanuit de ruimte was zeker de moeite waard. Vanmiddag nog lekker een uurtje gezwommen en toen voor de aller laatste keer ons vreselijk te buiten gegaan bij Bubba Gump. Nu zijn we, tenminste ik zeker helemaal op, genoeg gezien, genoeg informatie gehad en meer dan genoeg gelopen en veel te veel gegeten, kijken we terug op een geweldige vakantie met heel veel zon, echt elke dag stond het gele bolletje weer vrolijk te schijnen, met heel veel warmte, en ook nog 2 flinke stortbuien. Het was echt TOP! Morgen nog terug rijden naar de luchthaven, ongeveer 24 miles boven Orlando, waar we om 15.00 uur zullen vertrekken vanaf Sandford met een tussenstop in Miami en dan richting Amsterdam, waar we zoals het nu naar uit ziet om 0815 uur zullen landen ipv 0900 uur. Vluchtnummer OR318

PS. KEES: de ribs bij Bubba waren weer veel te lekker, hmmmmm en ook de Chocolate chip cookie sundea hebben we nog maar besteld. Maar hebben we niet op gekregen.

1. Bep en |Kees:
    13 juni 2016
    Hallo, Ben zeker te laat om te vragen een portie ribs bij Bubba mee te nemen!!!! ;-))
    Van Bep en mij een goede vlucht en tot gauw!!
  2. Pa ma:
    13 juni 2016
    momenteel regent het en de tempt is gedaald.
    +- 20 graden
    goede vlucht en rusten maar na deze reis.