Dag 9 - Memphis naar Nashville

7 juni 2016 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Niet alleen de thuisblijvers worden moe, wij ook hoor :) Vandaag ff in vogelvlucht van Memphis naar Nashville gescheurd, en dan kan best hoor, want er wordt hier behoorlijk hard gereden. Max is 70 MPH, en er wordt ongeveer 80 MPH gereden, althans wij dan, en dan worden we nog ingehaald door de vrachtwagens, hier kunnen ze er ook wat van hoor. Maar goed we waren alweer bijtijds in ons hotel, The inn at Opryland. Bij het inchecken zagen we dat er vanavond optredens waren van diversen artiesten, met o.a, Charles Esten, Voor degene die de serie Nashville kijken, wel bekend als Deacon.  Maar helaas beide shows waren al uitverkocht. Dus zijn we op weg gegaan naar Downtown. Nadat we de auto geparkeerd hadden, en naar Broadway gelopen waren, werd ons al snel duidelijk, dat er een Music festival gaande was. Allemaal meiden helemaal uit hun dak, bij schijnbaar voor hier bekende country zangers. Wij zijn denk ik toch een beetje blijven hangen in de oude groep van de country. Maar goed het was wel weer heel gezellig, de zon scheen volop, dus wat wil je nog meer. Op de terug weg naar het hotel volop in de file, was ook midden in de spits, rond 17.00 uur. Vanavond gegeten bij Opry Backstage, hoort bij het hotel, en ook hier was weer live muziek. Een zeer geslaagde dag, en ook een beetje moe. Morgen door de Smokey Mountains naar Ashville, NC. Lekker even geen grote stad meer .....