Dag 6 - New Orleans

4 juni 2016 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Na het noodweer van gisteren, en alle waarschuwingen voor vandaag is het weer 100% meegevallen. De zon heeft gewoon geschenen, op 2 bui'tjes na, 1 vanmorgen en 1 vanmiddag van zeker wel 5 minuten. Dus hebben we de French Quater lekker door geslenterd  met mooi en droog zonnig weer. New Orléans is een leuke stad, die je zelf gezien moet hebben. Het is hier nog gekker als in Vegas. In Vegas is het druk en georganiseerd, hier is het druk en totaal niet georganiseerd. Iedereen doet maar wat, of je nou met een fles water, cola of whiskey over straat loopt het maakt allemaal niet uit, hoe gekker hoe beter. De kroegjes op Bourbon street zijn geweldig, overal live muziek, en dit klinkt erg goed. De style van de huizen is ook erg leuk, is gebleven zoals het ooit was. Kortom een gezellige leuke stad, waar je echt overal muziek hoort. Eenmaal terug op je hotel kamer kom je weer even helemaal bij, van de Big Party. Of misschien worden we zelf wat ouder, hahaha ... Na een geslaagde dag ook nog een overheerlijke steak / zalm moot gegeten bij chris' steakhouse. Lig nu 20.15 uur compleet uitgeteld al lekker in mijn bedje. Zzzzzzzzz........................nee jo deep de stad in en swingen met die sambo's

1. Bep en |Kees:
    5 juni 2016
    Hallo, zo op de foto's te zien zie down Town niks meer van Katrina !! gaan jullie nog een vaartochtje maken op de Mississippi met een raderboot.

Lots of fun Bep en Kees
  2. Pa ma:
    5 juni 2016
    Dat ziet er gezellig uit , het meeste is zeker weer opgeknapt na de overstromingen.
    Leuke raderboot nog mee gevaren??
    groetjes Pa Ma xxx