Dag 2 - Orlando

31 mei 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een heerlijke zon overgoten dag gehad. Hebben bijna heel de dag in/aan het zwembad doorgebracht, en zijn dan ook goed verkleurd. Het was ongeveer 33 graden en de luchtvochtigheid was 89%. Ik zweet hier binnen 1 minuut (en dan doe ik helemaal niets, zit gewoon stil)  net zo hard als na een half uur cardio gym op de sportschool. Vandaag ook nog wildlife gezien, de eenden zwemmen hier gewoon mee in het zwembad. Kom ik terug van wat te drinken halen, zwemmen er ineens 2 eenden naast Henk, ze waren echt niet bang, want iedereen ging aan de kant voor die 2, dan konden zij ook lekker dobberen. Einde van de middag naar Citywalk gegaan, hier zitten allemaal restaurantjes/bars, dicotheek enz. Is gewoon leuk om er even rond te kijken. We hebben uiteraard bij Bubba Gump gegeten, en onze buikjes zijn alweer goed gevuld. Komen we net buiten na onze maaltijd, stort regen echt niet normaal en onweer een echte Florida bui, hebben nog een tijd gewacht, maar het bleef maar gaan, toen het wat minder werd toch maar weer richting hotel gaan lopen, en ja hoor ging allen maar weer harder regenen en onweren, we zijn echt tot op onze onderbroek verzopen. Nu hangt alles te drogen en maar hopen dat het morgen weer droog is. Morgen is onze eindbestemming Tallahassee.