Dag 1 - 30 mei 2016

31 mei 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo luitjes

Vanmorgen om 04.45 uur vertrokken richting Schiphol (P3)

waar we een plaatsje besproken hadden in de nieuwe parkeergarage.

Dit is echt een toppertje. Daarna koffers in checken en dan door de doaune.

Na het gebruikelijke ritueel afgewerkt te hebben zijn we on 09.15 uur vertrokken van  gate D53. Normaal gesproken zouden we om 14.00 uur lokale tijd landen maar dit werd 12.30 uur. Het nieuwtje was wel dat Henk zijn rolstoel niet meer aan de gate verschijnt maar gelijk door gaat naar border control, dit naar aanleiding van alle aanslagen in/op vliegtuigen/vliegvelden. dus heb ik vandaag Henk weer eens lekker mogen duwen die in een XXXXXL rolstoel zat. Was wel lachen hoor. Onze huurauto opgehaald bij Avis, wat keurig geregeld was. Toen wij vanmorgen vertrokken was het thuis vrij bewolkt en een graad of 16, hier aangekomen was het 35 graden, volop zon en lekker vochtig. Dus na het verlaten van aankomsthal deed iedereen gelijk al zijn vesten truien enz uit, was of je met je skipak een subtropisch zwemparadijs binnen gaat. Rit naar het hotel ook spoedig verlopen, zitten nu voor 2 nachtjes in de Doubletree at the entrance of the Universal Studio. Keurige kamer een heerlijk bed maar nu is elk bed lekker als je 23 uur op bent geweest. Lig nu lekker gedoucht dit verhaaltje te tikken en ga nu de luikjes dicht laten vallen, inmiddels nadert er een typische onweersbui. Tot morgen. O ja hebben net nog ff ons grote buik vol gegeten bij Friday's. Henk had spare ribs en ik een NY steak, was weer erg lekker. Tot morgen