Dag 3 - van Orlando naar Tallahassee

1 juni 2016 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Vandaag via de I-75 en de 44 naar Highway 98 richting Tallahassee gereden. Moet zeggen dat het landschap niet erg afwisselend was, asfalt,  links zowel rechts bomen, en dat was het eigenlijk wel. O ja we hebben ook nog 1 fikse bui gehad van wel zeker 3 minuten verder alleen maar zon met af en toe een wolk, die dan eigenlijk ook wel weer welkom is gezien de temperatuur en de snelheid waarmee je verbrand. Florida is op dit moment net Death Valley het is tussen de 37 & 40 graden met een gevoels temp. van 50 graden, het is niet meer zo benauwd na de tropische regenbuien van gisteravond het is nu gewoon heet. Je kunt max. maar 1 uur in de zon, en dan met je net een tomaat ondanks faktor 50. Ja ik weet het, we wilde zon, nou die hebben we, en dan nog zeuren .... hahaha. Vandaag ook nog boodschappen gedaan bij onze favorieten winkel, de Walmart. Hebben hier genoeg water en limonade ingeslagen, en uiteraard wat te snoepen voor onderweg, en Henk heeft de super gaafste schoenen ooit gekocht, tenminste dat vind die zelf, boot schoenen met stars en stripes, echt super leuk ..... Maar hij is er wel super blij mee.

Vanavond bij de Apelbee's gegeten, hier heb ik echt onder de tafel gelegen van het lachen. Ik zal proberen het te omschrijven maar dit had je zelf mee moetem maken. Henk besteld een Bud light en ik een cola, die vrij spoedig gebracht wordt, vervolgens mompeld de ober nog wat over het bier, was onverstaanbaar en brengt vervolgens 2 bier, oke. Dan bestellen we een vooraf, die we willen delen, dat is hier nl. niet raar, gezien de grote van de porties, en als hoofdgerecht bestel ik kip en Henk een steak. Oke na enig wachten komen onze hoofdgerechten, waarop ik dus in de lach schiet, en de ober dus merkt dat er iets niet klopt, en plots verschijnt er een andere ober met ons voorgerecht .... ok grote lol aan onze tafel, maar we hadden dus ook nog geen bestek gehad, nou dat was wel de stomste vraag van de dag, dit werd vervolgens echt op tafel gesmeten.... Komt die knul die onze ober was vervolgens 26 keer vragen of alles naar wens is, en op het moment dat hij vraagt of we klaar zijn, en wij bevestigen dat hij kan af ruimen, loopt ie weg, en laat vervolgens onze borden staan, en zo gaat dat nog wel ff door. Toen het toetje kwam was de tafel dus nog niet afgeruimd, dus dan zet je die bordjes er gewoon naast ... Kortom chaotisch, maar wel vreselijk gelachen. Morgen op naar Pensecola.

1. Sandra:
    2 juni 2016
    Hoi sis&bro, zo te lezen vermaken jullie je tot nu toe prima. Heerlijk hoor! Ik kan mij wel een beeld voorstellen bij het diner @Apelbee's.... Hahaha...leuk dat Henk na al die tijd ook weer eens heeft gezwommen, had zeker wel vleugeltjes nodig :-) goede reis naar de volgende bestemming! Xxx lil sis
  2. Pa ma:
    2 juni 2016
    heet vandaag , wat een temperaturen .Hier is het momenteel bewolkt en af en toe een buitje. Temperatuur is hier +- 22 graden
    Veel plezier volgende dagen
    Pa& Ma xxx